tisdag 4 juni 2013

HELHETSBILDER

.
.


.
.


Matsalen i mellersta rummet av de tre rummen som ligger i fil







God Kväll vänner!






Här sitter jag och ser ut som en använd nåldyna efter ännu ett besök hos Harmoniq (gjort Restyalane Vital igen) och bästa Dr Shina:) (hon arbetar i Stockholm också så är det någon som kanske bor där och vill veta var så hojta! Hon är BÄST) 

Tänkte jag skulle ge er lite helhetsbilder på vardagsrummet ikväll eftersom ni är flera som undrat hur det egentligen ser ut med våra soffgrupper! Vi har ingen soffgrupp på övervåningen längre eftersom vi byggde Beas rum där den var (på övre hallen och den är ganska stor). Så småningom ska vi ta bort Beas rum och hon ska få flytta in i vårat sovrum (hela övervåningen blir "barnens"är tanken) och vi gör sovrum i gästrummet (och inreder källaren och har gästrum där istället ev tonårsrum) Men än så länge är hon en liten skrutta som vill ha nära nära på nätterna när hon kommer tassandes:)








.
.
Yes, så här ser det alltså ut. Tre rum i ett i fullt söderläge och de är väll tillsammans typ 80 kvm (och vi behöver skaffa markiser egentligen för det är såå ljust här när solen skiner) Längst bort är tvrum med Ikeasoffan, i mitten matsal och närmast soffgruppen med Ghostsoffan och öppna spisen. Hoppas att ni som undrat förstår hur rummet "hänger ihop" nu!:)






Nu ska jag natta mina små nyduschade älsklingar i deras renbäddade sängar. Pussa och krama och snusa på dem lite. Bästa stunden på dagen!:)






Önskar er alla en skön kväll!




KRAM











30 kommentarer:

Lotta sa...

Fantastiska bildet!!! Och ett fantastiskt vardagsrum :D

Anonym sa...

Du kan ha det finaste hem jag sett! :)

Anonym sa...

Tack för jätte fina bilder! Ert vackra hem blir ännu vackrare med helhetsbilderna. Nu ser man rymden på ett annat sätt! Bra idé om att samla barnen däruppe!Så mysigt för dem att få en egen övervåning och vad roligt att man kan få helt "nya" rum genom att flytta runt i huset. Alltid kul med förnyelse! kram :-)

Annie sa...

Så fint!!! Har samma matsalsbord som du och undrar va den fina "brickan" kommer ifrån??

Concept_By_Sarah sa...

Sååå snyggt!!! Kram Sarah

Anonym sa...

Älskar Det :))) vart kommer dom fina tavlorna ifrån ?
Kram emmeli r

baraetthem sa...

Ja. Det är så snyggt hemma hos dig så man baxnar lite.

Vart köper du så tunna vita ramar till affischerna du har? Är det från nätet? Jag har svårt att hitta just sådana i butik så kanske är beställa på nätet som gäller?

Kram fredrika

Anonym sa...

Så snyggt att man vill gråta!

Sofia

En blandad kompott sa...

Vad snyggt ni har det!
Fint med de nya tavlorna...
Kramar

Nina sa...

Ni har verkligen så fint, hos er skulle jag lätt kunna trivas :)

HOME NORD sa...

Vad är diametern av spegeln/Helena

Helenas enkla vardag sa...

Så snyggt! Du har stil och det blir aldrig fel det du gör! Fingertoppskänsla!
Kramas i nybäddade sängar är inte fel!
Kram Helena

Anonym sa...

Hej
Va fint. Var kommer tavlorna ifrån?
Kram Helén

Sofia sa...

ÅH! Vilken inspiration, jag kan inte sluta titta. Så himla fint.

Johanna sa...

Tokfint och inspirerande. Älskar helhetsbilder!

Anonym sa...

Herrejösses, så snyggt! kan du inte komma och inreda hos mig oxå:)
Du kan verkligen få till det!
/A

Anonym sa...

Var har du köpt marmor brickan på bordet?

/Carl

Anonym sa...

Åhh vad du har fixat fint... man blir så lugn av färgskalan. WOW!
Ha en härlig dag!
KRam Kamilla

Anonym sa...

Hur många Restylane behandlingar ska du göra, och får du några blåmärken?

Trodde man gör 3 behandlingar, jag har gjort 2, ska göra en till.

Anonym sa...

Hej!
Vilket jätte-fint hem du har!!
Undrar över mattan som jag sett i flera inlägg (den från My Tivoli), har för mig att du visat även en ljusare variant...?
Vet du om den finns att köpa hos dom, hittar den inte i deras web-shop? Den ljusare varianten skulle passa utmärkt i mitt TV-rum :-)
/Anette

Karin sa...

Beautifull!

Anonym sa...

Vilket vackert hem ni har!

antonshome sa...

Ahh så fint du har det, inspirerende :)
Elisabeth

dreamhouse sa...

supersnyggt!!! du kan du fina!!! varmaste kram camilla

Anonym sa...

Underbart, kul att se helhelsbilderna! Vackert, så vackert! Nu är jag nyfiken på fler bilder från nya badrummet också!

Anonym sa...

Hej!!
Så fint och fräscht du har det!!!
Jag har en fråga!!! Tänkte höra med dig om du skulle kunna ta lite bilder från dina föräldrars hem!! Älskar deras stil med mkt färg och många möbel klassiker:)))
Det hade varit helt underbart!!!
Kram

Anonym sa...

Hej! När kan jag flytta in? Är rätt liten av mig och nöjer mig med ett av de mindre rummen ;) ursnyggt!

Veronica sa...

Å så snyggt! Kan inte få nog av all inspiration som du bjuder mig på! Älskar din stil!

Anonym sa...

Des agapanthes ??? J'adore !!! brigitte

Isabella sa...

Vilket underbart soffbord (sista bilden), vart kommer det ifrån? :)

/B