torsdag 13 juni 2013

REOR HOS MODEBUTIKERNA

.
.




Todeloooo!




Ni har väl inte missat alla fantastiska reor som är?



Nedan kommer en lista på tre av mina favvobutiker och där kan verkligen göra sommarfynd just nu:)







Country Dreams - netbutik med blixtsnabb leverans och störst på Odd Molly av alla tror jag! Många Pleasemodeller bla och jag sneglar på ett par nya blå...








Creative Lounge har såå mycket snyggt och cooolt och just nu 50% på allt! Tom 24.00 ikväll så skynda skynda att fynda!  Obs! Uppge koden SUMMERSALE i kassan för att få 50% rabatt och rean gäller tom 16 juni 24.00!






Isa Couture har också rea på sitt finfina sortiment. Mycket By Malene Birger tex, mmm.





Vi ses!




KRAM






.


7 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Även jag har REA, www.vistamia.se! Hoppas du tittar in hos mig,
Kram

Anonym sa...

Har verkligen Creative Lounge 50% på allt? Det syns inte på deras hemsida?

Hannah sa...

Hej!
Tack för tips om alla bra reor. :)
Älskar Creative Lounge men det verkar inte vara 50% på ALLT? Krävs kanske en rabattkod?

Lena - gott för själen sa...

Jepp, har sett det. Ett paket från CL är påväg ;-)

Kram Lena

Anonym sa...

Hur vet man att det är 50% på Creative Lounge? Det står inget på deras hemsida.

Helenas enkla vardag sa...

Har kollat runt lite, men än har jag inte fastnat för något. Men jag har lite fina butiker kvar att kolla in.
Kram Helena

Anonym sa...

Jag hoppar det , har tillräckligt med sommarkläder att byta med.